tiistai 23. marraskuuta 2010



Tiistain spinningtunti on ihan huippu! Me sotketaan Eveliinan kanssa ihan innoissaan ja hulluna milloin mistäkin syystä kovempaa ja hitaampaa :) Biisit on ihan sairaan hyvin valittuja ja mun mielestä se ohjaajakin on ihan mukiinmenevä.

If anyone wonders what that bit there was, it was about Eveliina and mine Tuesday's spinning glass appreciation. Love it. In fact, I just said to her today after the class that I'm always looking forward  to Tuesday evenings because of the class.

Mä sain loistoidea kuinka välttyä asioiden unohtelulta. Mulla on koulustressin takia muisti huonontunut ihan kamalasti. Not funny, oikeasti. Se on ihan sitä, että aivot käy koko ajan ylikierroksilla ja sitten mä unohtelen koko ajan ihan normaaleja asioita. No ratkaisu on löytynyt. Mä oon ostanut piene mustan vihkon, jonne mä kirjoitan heti kaiken mitä pitää muistaa tehdä esim. illalla, huomenna, ylihuomenna etc. Sitten se pieni lisämuistivihkonen kulkee mun mukana koko ajan. Kätevää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti