sunnuntai 28. marraskuuta 2010






























Eilen oltiin joulumarketilla ennen kuin mentiin Town Hallille katsomaan joulukonserttia. Ulkona oli aika paljon pakkasta, joten kuumat kaakaot oli aivan must. Millennium Squaren German Market on aivan ihana! Mä oon käynyt siellä joka vuosi ja vaikka tuotteet on aivan samat niin silti mä tykkään siitä ja koko siitä tunnelmasta. Varsinkin tänä vuonna kun meillä on Leedsissä lunta ja oikea talvifiilis <3

Me mentiin jopa karusellinkin kyytiin! Super kivaa :)







































Inspiration and the Orchestra of Opera North  joulukonsertti oli mitä ihanin. Kuoro koostui noin sadasta 50+ nais-että mieslaulajasta, kapellimestarina toimi Gary Griffiths ja lavalla oli myös soittamassa täysi sinforniaorkesteri. Ohjelma koostui kahdesta osiosta ja puoliajasta ja välispiikkeinä luettiin jouluevankeliumia. Mä tykkäsin kovasti.









































Konsertin jälkeen muut tytöt jäi vielä ulos juhlimaan, mutta Karin ja minä käveltiin pikapikaa meille ja Jamie tuli hakemaan Karinin sitten meiltä kotiin. Sisälle päästyä mä ajattelin, että tässä voisi vaikka katsoa hieman iPayeriä, kunnes mun luokkalaiset soitti mulle ja sanoi, että nyt on tultava Old Bariin kaksille. Ei auttanut muu kun vain laittaa takki takaisin päälle ja suunnata kaksille. Legendaarinen lähden kaksille päättyi siihen, että tulin takaisin kotiin aamulla klo. 04.30am.
 

Ja voin sanoa, että kivaa oli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti