perjantai 12. marraskuuta 2010

Mä sain eilen illalla klo 21.30 kokkauskohtauksen ja aloin tehdä myskikurpitsa (butternut squash)-tomatti-oliivilasagnea. Lopputulos oli mitä mainioin!

Aamulla nousin vähän yli seitsemän ja menin kahdeksaksi salille. Heiluin juoksumatolla tunnin verran ja sitten tulin suihkun kautta kotiin. 

Meillä oli treffit International Business Theory kurssilaisten kanssa kokeisiin kertausten merkeissä muutaman tunnin ajan ja sieltä sitten Cross cultural management luennoille kolmeen asti.


























Sitten kotiin lukemaan kiinaa. Tein kiinaa muutaman tunnin ja suurin osa lauseista meni oikein. Hyvä hyvä.

Sitten lähdettiin Robin kanssa palauttamaan mun yhtä kurssikirjaa, kopioimaan toista ja käymään pikapika kaupassa.Rob osti neljä litraa maitoa ja viisi paketillista suklaakeksejä ja sitten se kehtasi vielä kehua kuinka se on laihtunut puolessatoista kuukaudessa 5kg! Ei mene kyllä onnenlahjat tasan :)


Matkalla kotiin alkoi tietenkin sataa vettä. Onneksi mulla oli sateenvarjo mukana niin voitiin hoippua Samaralta kotiin saman varjon alla kastumatta.

Kotona odotti taas kiina. Rob näytto youtubesta aika rasistisen I like Chinese videon, joka oli kyllä ihan hauska, mutta mä vannotin Robille ettei se saa postata sitä mun Facebook seinälle. Mutta joo, seuraavan kerran kun mennään kiinakriisin läpi, mä kuuntelen sitä biisiä.

Jono lähetti mulle myös ylläriviestin pari tuntia sitten ja kysyi mua mukaansa huomenna Leeds International Film Festivaleille katsomaan suomalaista leffaa Rare Exportys: A Christmas Tale. Sinne siis! Leffan jälkeen mä voinkin siirtyä suoraan ulos, sillä huomenna mennään juhlistamaan ensimmäistä kertaa tällä lukukaudella ulosmenoa! Whoopy-doo! Mä oon itseasiassa aika innoissani :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti