torstai 11. marraskuuta 2010

I'm only happy when it rains

Phew! Ulkona sataa! Minä en kyllä lähde tuonne ulos myrskyyn ja toimistolle. Laitoin jo pomolle sähköpostia, että käviskö jos teen tänään töitä etänä. Toivotaan, että vastaus on something along the lines "Of course you can work from home. No problem." Ja katsokaa vaan niin sieltä tulee vastaus "No, I really need you at the office today." Sitten pitää kyllä vähän kirota :)

Eilen meillä oli Globalization of Innovation mid-term exam. Se meni ihan ok I think. Mä olin lueskellut aika hyvin just innovation and economic returns to R&D from a firm size, technological opportunities and internationalisation's point of view. Eli siis perusideana on se, että R&Dn kautta firmat pystyvät lisäämään tietotaitoaan, kehittelemään ja rakentamaan parempia tuotteita tai prosesseja ja sillä tavoin kasvattamaan tuottavuuttaan ja taloudellista tilannettaan. Sitten katsoin tätä perusteoriaa firmojen koon (suuri vs. pieni), teknologisten mahdollisuuksien (high-tech firma vs low-tech firm), ja kansainvälistymisen (laajentaakko maailmalle vai pysyäkö kotimaassa) kannalta. Ja näiden plussat ja miinukset. Joo, sori boring.

Eilen oli myös keskiviikko, joka tarkoitti Orange Wednesdaytä! Meillä oli Henkan kanssa viime vuonna ihan super kiva traditio käydä jonkun parin kuukauden ajan aina jokikinen keskiviikko leffassa regardless mitä siellä meni. Se kumpi maksoi leffan sai myös päättää mitä mentiin katsomaan. Kauhu-leffat oli luonnollisesti poissa listalta, koska mä en voi sietää niitä. Mulla on just tasan tarkkaan niin hyvä mielikuvitus, että mä nään sitten unia niistä leffoista ja nään illalla muutenkin jotain mörköjä ym. kaikissa pimeissä kulmissa jos oon yksin kotona. Mutta back to the point. Me käytiin katsomassa RED (Retired Extremely Dangerous) Jep, leffa oli as tacky as the implies, joka tietenkin tarkoitti sitä, että I loved it! :D







Ei vitsit miten loistavaa. Työpaikalta tuli just viesti: Hi Henna, thank for letting me know. Talk to later once you are online. I love my job!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti