maanantai 8. marraskuuta 2010

Kadut täyttyy äänistä, joku huutaa meidän perään

Se olisi sitten reading week tällä viikolla, joka tarkoittaa sitä, että tietyt laitokset antavat oppilaille viikon vapaaksi tunneilta käymisestä, mutta vastapainoksi jokainen saa vinon pinon projekteja ym tehtäviä, jotka sitten palautetaan tämän viikon perjantaihin klo.17 mennessä. Business kouluhan ei luonnollisesti tunne mitään reading weekin tapaista luxusta, vaan viikolla 7 ja 8 pidetään aina mid-term exams. WHoop fun!  Eli mulla on tällä viikolla maanantai ja torstai vapaana kiinasta, mutta sovin jo työpaikan kanssa, että menen toimistolle molempina vapaapäivinä kääntämään jotain isoa projektia. Jaa-aa saa nähdä mitä sieltä tulee. Mutta töihin on ihan kiva mennä, sillä vaihtelu virkistää. 

























Hyi saamari mikä ilma tuolla ulkona on! Vettä tulee vaakatasossa, tuuli puhaltaa sateenvarjon aivan vika suuntaan eikä varjo suojaa ollenkaan kun tuuli ja vesi tuiskuaa joka suunnasta. Olisipa mulla ollut sadepuku päällä! Jouduin pitelemään varjoa kaksi käsin koko matkan töihin, joten tulee ainakin hyvä käsivarsi treeni jos ei muuta :) Mutta nyt on tosi kylmä kun housut kastui aika inhottavasti ja varpaita paleltaa. Hitsit toivottavasti tässä ei tulla kipeäksi nyt. Missä on mun villasukat ja lämmin tee?  

























Mä luulin lähteväni huomenna kaupungille ostamaan isänpäiväkortteja iskälle ja ukille, mutta tuolla näyttää sääennusteen mukaan satavan ihan samalla lailla huomenna, joten skip skip skip that! Laitetaan sitten kortit menemään pikakirjeenä keskiviikkona. Mä olin saanut myös GAPiltä -30% etusetelin sähköpostiin, joten käydään katsomassa jospa sieltä löytisi mulle vaikka sellainen samanlainen kaulahuivi, mitä mä ihailin River Islandissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti