keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Voisin tehdä postauksen suomeksi pitkästä aikaa. Eli nyt ollaan siis aika lailla lähtöfiiliksissä. Minulla on siis muutto Lontooseen edessä lauantaina 8kk Helsingissä vietetyn ajan jälkeen. Helsinki oli ihan mahtava niin kauan kuin sitä kesti. I might be biased, mutta mä olen silti sitä mieltä että Helsinki on ysinkertaisesti maailman kaunein ja paras kesäkaupunki. Siinä on vain jotain käsin kosketeltavan mahtavaa fiilistä kun kävelee Kaivarissa ja nauttii auringosta, kesästä, veden äänestä, jäätelöstä, lokkien kirkumisesta ja just ajetun nurmikon tuoksusta. Ah. Se täytyy kokea ja jos sitä ei ole koskaan kokenut niin siihen on hyvä pistää projekti pystyyn ensi kesälle :)

Mä tein ensimmäiset koepakkaukset tänään ja yritän olla todella sensible -and so far it is looking rather promising. Mulle tulee kaksi laukkua mukaan; isompaan (arkkuun) tulee vaatteet ja käyttötavarat ja pienempää Niken sport bagiin tulee kengät ja muut "tuiki tärkeät" essentialit. Ensimmäiset kuusi yötä majoitun hotellissa ja sitten päästäänkin muuttamaan iki-ihanien Mattin ja Kenin kanssa omaan asuntoon. Location on great ja asunto enemmänkin on the practical side kun wow side of things, mutta se ei haittaa. Jostain täytyy aloittaa ja ympäristö on kyllä mitä mahtavin. Tämän vuoksi odotan kovasti ensi viikkoa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti