tiistai 14. joulukuuta 2010

Tadaa arvatkaas mitä? Mä sain tänään aamulla klo. 11.10 soiton autokoululta jossa kysyttiin aika napakkaan sävyyn, että missäspäin sitä ollaan? Mä vastasin ihan tyhmänä et kotonahan tässä ollaan :) Kävi nimittäin ilmi, että mä olin unohtanut aaaaaivan täysin että mulla on arvioiva-ajo tänään klo. 11 ja olin vain tuudittautunut siihen ajatukseen, että mulla on illalla sitten vain se pimeän ajo klo.18. No voihan helkkari. Tosi tyypillistä. Myös autojen kanssa oli kamala sotku, sillä en tiedä oliko se mun vika vai toimiston vika ettei mulle oltu laitettu autoa autokoululta illan pimeän ajoon, mutta niin oli joka tapauksessa käynyt. Vitsit miten nolo koko tilanne oli ja mä kyllä pyytelin anteeksi ihan olan takaa, tosi keljua, että ne joutuu nyt ongelmiin sen takia, että mulla on niin laho päänuppi. Kääks :(

No se toimistolainen oli ihan super mukava, siis itseasiassa AIVAN IHANA, sillä se järkkäs mulle ihan mielettömät kuviot ja kaikki on nyt reilassa. Mulle järjestyi auto tälle illalle (jaan sen jonkun toisen kanssa) ja sitten mulla on arvioiva-ajo huomenna aamulla klo. 07.00 (heh saan varmasti lisäpisteitä tästä) ja siitä suoraan sitten klo. 09.00-15.30 2. vaiheeseen. Mun on pakko käydä ostamassa sinne toimistolle jotain joulusuklaata ym. ihan vaan sen takia, että mun mokasta huolimatta asiat saatiin järjestymään.

Arvaatkaa muuten oliko äiti tyytyväinen tyttäreensä :D Mä sanonkin, että älä huoli olen isäni tytär :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti