torstai 30. joulukuuta 2010

Set The Fire To The Third Bar

Tänään on sitten lähtö takaisin Englannin kotiin. Mä taidan olla ensimmäistä kertaa näiden neljän vuoden aikana vähän haikealla mielellä menossa takaisin. Itse ihmiset Leedsissä on mitä ihanampia ja mä olenkin tosi onnellinen siitä, kuinka erilaisiin ja hyviin ihmisiin mä oon tutustunut. Jokinen ihminen on tehnyt omalta osaltaa niin paljon sen eteen että mä koen Leedsin kodiksi enkä ikinä koskaan milloinkaan vaihtaisi kaikkea sitä pois, jota olen siellä nähnyt, kokenut ja oppinut. Ratkaisu sinne lähdöstä oli yksi parhaista päätöksistä joita olen koko nuoren elämäni aikana tehnyt. Se vain oli tarkoitettu tapahtuakseen niin.

Matkalaukku on pakattuna ja kilomäärä pysyy alle 22kg, joka on loistavaa, koska mä raahaan tota kapsäkkiä kuitenkin yksin Manchesterista Leedsiin. Odotan jo kauhunsekaisin tuntein sitä klo.17 junaa ja kuinka täynnä se tulee olemaan työmatkalaisia. Hehee, sitten siellä olen minä ton mun arkkuni kanssa. Mä joudun varmaan taas huuhuilemaan apua miehiltä, että saan matkalaukun ulos junalaiturille täpötäydestä junasta. Onneksi britit on aina niin auttavaisia, ettei siinä ole koskaan ilmennyt sen suurempia ongelmia.

Mä vähän uumoilen sitä, että lentokoneet on varmasti myöhässä tänään. Ulkona sataa nimittäin aika raskaan näköistä loskalunta -ihan urakalla. Oikeastaan se viivästyminenkään ei haittaa yhtään kunhan vain matkalaukku ei jää minnekään puolitiehen. Se on aina se suurin pelko :) Nyt siellä on vaakalaudalla vaikka mitä tuikitärkeitä (esim. koulukirjat, tuliaiset, uuden vuoden jutut ym.) juttuja.

Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu -viimeistään siinä vaiheessa kun pääsen Leedsiin ja ulkona sataa kaatamalla ja joudun jonottamaan taxijonossa litimärkänä autoa vähintään tunnin verran. Ja viimeistään siinä vaiheessa kun pääsen kotiin ja huomaan että asunto on hujan hajan sotkuinen eikä gas kortille ole ladattu rahaa eikä siis suihkusta ole tietoakaan :D Odotan innolla :D

Noniin nyt loppuu tää marmattaminen tähän paikkaan! Suupielet ylöspäin ja häntä pysytyn, lentäminen on sentäs super kivaa ja lentokentät on ihania <3 


  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti