perjantai 3. joulukuuta 2010

Life loves me and I love life back

 星期五!Siinä lukisi nyt kiinaksi perjantai :)

Tänään mä heräsin ilman herätyskelloa vähän vaille kahdeksan. Muhistelin peiton alla kasiin asti ja sitten nousin ylös ja lähdin aamupalan jälkeen salille. Salin jälkeen tulin kotiin ja hoidin kaikkia rästijuttuja ja nyt on taas kalentri puhtaana. Jätte bra.

Ulkona paistaa aurinko ja mä oon ihan sukat rullalla koko ilmasta. Niin ihanaa! Mulla on myös hikka kahvista. Tää on itseasiassa tän päivän toinen kahvihikka. Mulle tulee jostain mystisestä syystä tosi usein hikka kun juon joko instant kahvia tai teetä. Psykologista(ko) :)

Tänään mennään sitten ulos illalla MA porukalla, jee jee. Tosin aloituspaikka on Weatherspoons (apua!), mutta jos on musta kiinni niin me hävitään sieltä kyllä pois hyvinkin nopeasti. Täytyy vain pitää huolta, että suurin osa ihmisistä on johdateltavissa ja sitten vanhana leedsiläisenä mä johdattelen muut pois sieltä. Evil plan vai mitä?





Musta tuntuu, että Charlieltä jäi jotain hellalle, koska se juoksi ihan täysiä just keittiöön ja täällä haisee sanoisinko hieman palaneelta :D Kiva mun kämppis yrittää tappaa. Jep siellä on koko keittiö ja eteinen savussa. Taisi palaa kiinalaiselta riisit kattilaan kiinni. 哈哈!(hah hah kiinaksi, aika uskomatonta, että me osataan sanoa toi mutta ei vieläkään veskiä. Sanon vaan että ei oo pajon käyttöä tolle hah hah:lle kun on veskihätä eikä ennätä vessaan!)

Ei oo todellista, ja nyt se vaan lauleskelee ja viheletelee tuolla savun keskellä. Hahah ei helkkari mulla on outoja kämppiksiä <3 

Mut hei, happy Friday!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti