maanantai 31. tammikuuta 2011

Auts!

Mä oon niin jumissa kun vain ihminen voi jumissa olla kahden lihaskuntoliikkeen takia:

A. sisäreisiliikkeet 12 (single toistoa)+ 12 (double toistoa)+12 (triple toistoa) 25kg painoilla ja tämä sarja X2
B. 9kg käsipainojen avustamana tehdyt kylkikurotukset samalla sarjalla 12(single)+12(double)+12(triple) X2

Siis hauskinta tässä on vielä se, että noi sisäreisiliikkeet, jotka on lamauttanut mut täysin on tehty kaksi päivää sitten lauantaina ja siis helkkari auts! Siis mä joudun istumaan kun mies! Varmasti tosi hurmaavan näköistä kun jalkoja ei saa laitettua nätisti ristiin vaikka kuinka yrittäisi. Great. Plus koska kyljet, joita tehtiin eilen Eveliinan kanssa salilla, estää kaiken sivuille kurottelun en edes aio poimia maahan tippuvia tavaroita, pitää vain toivoa ettei mitään arvokasta pääse putoamaan :)  Tai jos näin käy niin sitten pitää odottaa kun idiootti jotakuta ohikulkevaa ihmistä ja pyytää sitä nostamaan pudonnut esine. Mä oon kun jostain huonosta komedista. Lovely.

Tänään pitäisi mennä vielä total bodyworkouttiin. Joo...Voi olla, että se saattaa jäädä tekemättä, koska tiistaina olisi kuitenkin spinning ja se on tosi kiva. Amatööri :)

Tän venytyksen voi siis unohtaa heti alkukättelyssä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti