lauantai 2. huhtikuuta 2011

Musta on aina tosi hauskan näköistä kun bloggaajat jaksaa postata ihan tajuttomasti kuvia oman matkalaukkunsa sisällöstä matkalle lähtiessään. Asukokonaisuudet on suunniteltu viimeistä piirtoa myöten eikä mitään ole jätetty sattuman varaan. Mun mielestä se on tosi ihailtavaa, mutta mä en ole sellainen. Mun mielestä loma on rentoutumista ja lomalla kaikki on aina sallittua. Mä tykkään siitä, että mulla on mukana päälle puettavaa ja jos matkalla alkaa tuntua siltä, ettei ole mitään kivaa päälle pantavaa niin sitten mennään ostamaan sellaista :) Liian tiukkapipoinen asenne ja tiukka kuri matkalaukun sisällön suhteen ei sovi mulle ei sitten alkuunkaan. Don't get me wrong, mun vaatteet on nätisti laukussa, mutta mä en vain suunnittele mitä yhdistän mihinkin vaatekappaleeseen ja mitä värimaailmaa mulla on mukana. Mä vain otan mukaan juttuja mistä mä tykkään ja mitä mä haluan pitää. Mutta hei jokainen tyylillään ja kuten sanoin jo aikaisemmin; mä tykkään katsella ihmisten postaamia kuvia ja etukäteen tehtävää asukokonaisuussuunnittelua, mutta samanlainen toteutus vain ei ole mun juttuni. Hah, mä lasken aina vain että on jokaiselle päivälle on uudet alusvaatteita ja sukkahoust/sukat :D Että näin meillä.

Pakkausvaiheessa mulle on melkein tärkeämpää mitä kaikkea muuta jännää voi ottaa mukaan. And having said that; yksi iso sääntö mulla kyllä on pakkaamisessa: jokainen pakkaa omat tavaransa ja matkalaukkuja EI missään nimessä jaeta puoliksi! Muutamat yhteiset tavarat voidaan jakaa ja kantaa vuorotellen, se on ihan hyvä ja fine, mutta se ei kyllä johda mihinkään muuhun kuin sotaan, jos matkalaukku pitäisi jakaa jonkun toisen kanssa tasan puoliksi. Nope, not happening. Sama juttu on peittojen kanssa. Samassa sängyssä nukkujilla pitää olla omat peitot :D

Hah, näihin sanoihin on hyvä lopettaa viikoksi. Bon voyage amies!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti